Gesi,
Mooi dat je zelf even een samenvatting plaatst, want je was zelf bij de chat. Dit is geen verworven recht voor de organisator van de chat (Underground), dit kan eenieder doen. Zo kan ook eenieder gebruik maken van de chatruimte om een chatsessie te organiseren met mensen uit de geocachingwereld, globalcaching faciliteert alleen hierin.
Leuk dat je ook in de chat kwam, wel jammer dat je de reviewer niet even welkom heette en gedag zei. Was misschien wel netjes geweest.
edit n.a.v. reactie (postje #29) van Lepman: ik vond het jammer dat er meerdere aanwezigen in de chat de uitgenodigde reviewer niet even welkom heetten en gedag hebben gezegd, was zeker netjes geweest.Underground staat in een fikse file op dit moment (caravan geschaard op de A12), heeft dus wel even de moeite genomen via zijn mobiel te kijken (tja, wat doe je als je in de file staat he?)
Ik heb even jullie postjes over de chatsessie gelezen. Wederom jammer dat er zo'n rouwrandje aanzit nu, want dat is nooit en te nimmer onze bedoeling geweest.
Een chatsessie heeft mijn inziens alleen een slagingskans als je niet elke keer de chat volledig op een forum zet achteraf, het gaat er juist om dat mensen gaan komen, dat het een daadwerkelijke chat kan worden. Een samenvatting kan natuurlijk prima en dat heb jij dus al gedaan op groundspeak.
We hebben de chatsessies georganiseerd omdat we vaak op fora zagen dat er klachten waren over reviewen of over groundspeak. Het enige wat we wilden bereiken was dat mensen daadwerkelijk "in gesprek" kunnen met die partijen. Voor mij gaat er zeker wel een beetje het plezier af als er zo op punten en komma's wordt gemopperd achteraf. Probeer het nu toch positief te zien. En ok, als de opkomst laag is, dan is hij laag en dan moeten we concluderen dat er niet genoeg animo blijkt te zijn om (in dit geval) met een reviewer in gesprek te gaan, we hebben het in ieder geval geprobeerd.
Groot denken, is klein beginnen!
-Hemma