Welkom gast! Actieve onderwerpen | Aanmelden | Registreren

mail als er een nieuwe cache is
Bieker2009 Offline
#1 Gepost : zaterdag 5 juni 2010 0:08:16(UTC)
Rang: Newbie
Groep: Registered

Bedankte: 0 keer
Is bedankt: 0 keer in 0 post(en)
Sommige mensen krijgen een mail als er een nieuwe cache is gelegd. Hoe gaat dit in zijn werk, hoe kan ik dat regelen?

Bieker2009
Informatie  

Geocache Submitter (Download)

Voor het beheren en aanmaken van geocaches.
  • Offline bewerken van jouw geocaches
  • WYSIWYG HTML editor
  • Alle Waypoints overzichtelijk op de kaart
  • Controle op veel voorkomende fouten
  • en nog veel meer...

Deze informatie is alleen zichtbaar als je niet aangemeld bent.
Underground Offline
#2 Gepost : zaterdag 5 juni 2010 0:19:35(UTC)
Rang: Administration

Groep: Registered, Administrators

Bedankte: 18 keer
Is bedankt: 24 keer in 19 post(en)
Bieker2009 schreef:
Sommige mensen krijgen een mail als er een nieuwe cache is gelegd. Hoe gaat dit in zijn werk, hoe kan ik dat regelen?

Bieker2009

Om een email te krijgen zodra er nieuwe cache online is gekomen, moet je premium member (PM) zijn van Groundspeak (geocaching.com). Dit kost 30 dollar per jaar.

Ga naar http://www.geocaching.com/my/ en dan zie je rechtsboven ergens 'upgrade account' (of zoiets). Daar wordt je door de pagina's geloodst om PM te worden.

Heb je dit gedaan, heb je gelijk de mogelijkheid om email notificaties te krijgen als er een nieuwe cache online komt.
Je kunt locatie en straal instellen plus welke cachetype.
Die pagina vind je dan hier: http://www.geocaching.com/notify/default.aspx

- Robert
Remunj Offline
#3 Gepost : zaterdag 5 juni 2010 0:22:48(UTC)
Rang: Advanced Member

Bedankte: 15 keer
Is bedankt: 20 keer in 20 post(en)
Bieker2009 schreef:

Bieker2009

Dat gaat via geocaching.com (groundspeak), maar alleen als je daar PM wordt. dan kun daar in je profile Ïnstant Notification Service" ingeven.
Je kunt ook hier op globalcaching kijken naar de nieuwe caches (eerste pagina van de site, meest recente geplaatste caches), maar dan wel binnen een straal van 30 Km vanaf je home coordinaten. Deze meldingen komen niet zo snel als met INS, maar daar heb je geen PM bij .com voor nodig.
Groetjes Remunj
GensNet Offline
#4 Gepost : zaterdag 5 juni 2010 0:32:43(UTC)

Is bedankt: 43 keer in 42 post(en)
Remunj schreef:
Bieker2009 schreef:

Bieker2009

Dat gaat via geocaching.com (groundspeak), maar alleen als je daar PM wordt. dan kun daar in je profile Ïnstant Notification Service" ingeven.
Je kunt ook hier op globalcaching kijken naar de nieuwe caches (eerste pagina van de site, meest recente geplaatste caches), maar dan wel binnen een straal van 30 Km vanaf je home coordinaten. Deze meldingen komen niet zo snel als met INS, maar daar heb je geen PM bij .com voor nodig.

Dàt kost geld en dat zou ik dus nooit (meer) doen. Heb het wel gedaan. Er is gebleken dat dit geld in het water gooien is. Er wordt met dit super lidmaatschap gesuggereerd dat het om een geweldige meerwaarde gaat en dat is niet zo. 't Is gewoon een verkapte vorm van "contributie" waar je maar héél erg weinig voor terug krijgt. Je kunt het beste voor die centen een lekker ijsje of iets dergelijks kopen. Dan heb je er tenminste nog wat aan en zit je niet met de frustratie dat je geen "waar" voor je geld krijgt. Je kunt echt zonder.

-= GensNet =-
Remunj Offline
#5 Gepost : zaterdag 5 juni 2010 0:39:04(UTC)

GensNet schreef:
Remunj schreef:
Bieker2009 schreef:

Bieker2009

Dàt kost geld en dat zou ik dus nooit (meer) doen. Heb het wel gedaan. Er is gebleken dat dit geld in het water gooien is. Er wordt met dit super lidmaatschap gesuggereerd dat het om een geweldige meerwaarde gaat en dat is niet zo. 't Is gewoon een verkapte vorm van "contributie" waar je maar héél erg weinig voor terug krijgt. Je kunt het beste voor die centen een lekker ijsje of iets dergelijks kopen. Dan heb je er tenminste nog wat aan en zit je niet met de frustratie dat je geen "waar" voor je geld krijgt. Je kunt echt zonder.

-= GensNet =-

Het kost inderdaad geld en de meerwaarde zal ook per persoon verschillen. Voor mij was er een duidelijke meerwaarde anders had ik het niet gedaan.
Groetjes Remunj
BBosman Offline
#6 Gepost : zaterdag 5 juni 2010 0:55:45(UTC)
Rang: Member

Is bedankt: 1 keer in 1 post(en)
GensNet schreef:
Je kunt echt zonder.

Je kunt inderdaad prima zonder PM lidmaatschap geocachen, maar ik vind de toegevoegde waarde persoonlijk het geld meer dan waard.

Voor nog geen cent per dag heb ik toegang tot Notifications, Bookmark Lists, Pocket Queries, Caches along a Route en nog veel meer. Ook al heb ik die dingen niet nodig om te kunnen cachen, maken ze het geocachen voor mij wel een stuk handiger/aangenamer.
team nessa Online
#7 Gepost : zaterdag 5 juni 2010 1:02:39(UTC)

Is bedankt: 5 keer in 5 post(en)
Voor niks gaat de zon op.
GPS kost geld, kaarten kosten geld, brandstof kost geld, internet kost geld.
Voor Gensnet is blijkbaar alles wat GC is niks meer waard en wordt het tijd voor een nieuwe hobby.
Bieker2009 Offline
#8 Gepost : zaterdag 5 juni 2010 1:04:52(UTC)
Rang: Newbie

Is bedankt: 0 keer in 0 post(en)
Bedankt voor de tips. Het werkt!
Ik was al langer een Premium Member. Niet voor het directe voordeel maar om de jongens te sponsoren die goed werk verrichten voor het geocachen.
Mars Express Offline
#9 Gepost : zaterdag 5 juni 2010 1:16:53(UTC)

Bedankte: 18 keer
Is bedankt: 24 keer in 20 post(en)
Bieker2009 schreef:
Bedankt voor de tips. Het werkt!
Ik was al langer een Premium Member. Niet voor het directe voordeel maar om de jongens te sponsoren die goed werk verrichten voor het geocachen.

en dat is op zichzelf al die 30 dollar meer dan waard!
Voor de laatste GSAK 7.7.3 maintenance updates kijk je hier: http://gsak.net/board/in...220&view=getlastpost

Groet, Marcel.
GensNet Offline
#10 Gepost : zondag 6 juni 2010 12:58:36(UTC)

Is bedankt: 43 keer in 42 post(en)
team nessa schreef:
Voor niks gaat de zon op.
GPS kost geld, kaarten kosten geld, brandstof kost geld, internet kost geld.
Voor Gensnet is blijkbaar alles wat GC is niks meer waard en wordt het tijd voor een nieuwe hobby.

Dàt proberen de meeste mensen je wijs te maken dat ik "alles" van gc.com niets waard vind. Dat is vanzelf grote onzin. Alleen dat super lidmaatschap geeft mij niets extra's waar ik het gevoel bij heb er nut van te hebben en alleen maar frustraties oplevert. Je betaalt ergens voor en je denkt dan dat als je betalend super lid bent, je ook navenand behandelt wordt, komt bedrogen uit. De Nederlandse controleur heeft mij bij gc.com behoorlijk zwart gemaakt en wel zo dat ze me er doodleuk ruim één maand bij gc.com uitgekiepert hebben. De fijne meneer heeft het zo aangekleed dat gc.com zweeg ik alle talen als je dan om uitleg vraagt. Zoveel "macht" heeft dat heerschap. Door toedoen van een derde partij bleek dat gc.com het zéér eenzijdige verhaal helemaal niet gecontroleerd heeft en maar voetstoots de eenzijdige versie van de controleur heeft geloofd.

Dan ben je ook nog een super lid en dan denk je dat je als betalend lid normaal behandeld wordt, komt dan bedrogen uit. Super lidmaatschap of niet, gc.com gooit je er doodleuk uit. Alleen een naïeveling blijft........

-= GensNet =-
Lepman Offline
#11 Gepost : zondag 6 juni 2010 13:07:36(UTC)

Bedankte: 27 keer
Is bedankt: 10 keer in 8 post(en)
Je hebt gelijk.
Een tientje betalen om iemand zwart te maken is wel erg slecht betaald.
GeSi Offline
#12 Gepost : zondag 6 juni 2010 14:04:53(UTC)

Bedankte: 2 keer
Is bedankt: 20 keer in 15 post(en)
GensNet schreef:

Dan ben je ook nog een super lid en dan denk je dat je als betalend lid normaal behandeld wordt, komt dan bedrogen uit. Super lidmaatschap of niet, gc.com gooit je er doodleuk uit. Alleen een naïeveling blijft........

Als je er toch weggegaan bent, waar maak je je dan nog druk om.
Remunj Offline
#13 Gepost : zondag 6 juni 2010 14:07:07(UTC)

Zo zie je maar hoe je cacher van het jaar kunt worden.
Groetjes Remunj
Lepman Offline
#14 Gepost : zondag 6 juni 2010 15:05:53(UTC)

Bedankte: 27 keer
Is bedankt: 10 keer in 8 post(en)
Remunj schreef:
Zo zie je maar hoe je cacher van het jaar kunt worden.

Ja, prachtig toch het systeem van democratie.
Gebruikers die dit onderwerp bekijken
Guest
Spring naar forum  
Je kunt hier geen nieuwe berichten plaatsen.
Je kunt hier niet antwoorden op berichten.
Je kunt hier geen eigen berichten verwijderen.
Je kunt hier geen eigen berichten bewerken.
Je kunt hier geen enquêtes creëren.
Je kunt hier niet stemmen op enquêtes.