Globalcaching heeft nu al redelijk wat mogelijkheden. Veel mogelijkheden zijn onbekend, dan wel onduidelijk hoe ze te gebruiken zijn. Maar hoe los je dit op?
Vandaar dat ik nu een document gestart ben, waarin de mogelijkheden van Globalcaching beschreven worden. Nu merk ik dat dit best wel wat werk is en hulp wel handig zou zijn. Daarom is het document nu opengezet voor iedereen om te bewerken. Let wel, ik ben er net mee gestart en heb eigenlijk alleen nog maar de indeling gedaan.
Het document is te vinden en te bewerken via de link:
https://docs.google.com/document/edit?id=1Q8jPrn9YslbSxLiERYorTUmiPb9FJUY9q-KW6uAZtZQ&hl=enVoeg gerust plaatjes toe, maar maak ze niet al te groot in afmeting en bij voorkeur .png of .gif plaatjes vanwege aantal MB en scherpte van de plaatjes. Dus zeker geen .bmp plaatjes.
Wil je een bijdrage leveren aan Globalcaching en zou je wel 1 of meerdere dingen willen uitleggen over de website, dan nodig ik je uit om een bijdrage te leveren aan het document. Zodra het document zijn eerste draft heeft bereikt, zal het op de website gepubliceerd worden.
- Robert