Globalcaching

Globalcaching Forum

Je bent niet ingelogd. Klik hier om in te loggen.

Bekijk reactie (Nieuwe App)

« Bekijk onderwerp
Auteur Reactie
wolojoli

Lid
Dat een desktop app wat meer moet kunnen als GDAK is me duidelijk. Zo moet er in ieder geval een export mogelijkheid naar meerdere GPS-systemen komen (daar kan ik net als GSAK babel voor gebruiken), moeten er mogelijkheden zijn om caches van database naar databases te copieren/verplaatsen, en macro's moeten mogelijk zijn. Zelf gebruik ik al enige tijd geen GSAK meer, en GAPP heb ik nooit gebruikt, dus ik kan wel wat hulp gebruiken voor functionaliteit er allemaal wenselijk is. Geen garantie dat alles geimplementeerd gaat worden, maar als de ideeen goed zijn zal ik er zeker naar kijken.

De taal van de macro's wordt wat mij betreft javascript. Het is de meest gebruikte scripttaal, en het is een taal die ik ken. De scripttaal van GSAK ken ik niet, en lijkt me dan ook lastig om te onderhouden.

Maar eerst maar eens beginnen bij het begin. Hoe moet ik de app gaan noemen... Ik zal bij groundspeak aan moeten kloppen of ik mijn huidige keys hiervoor mag gebruiken, of dat ze me nieuwe geven. Ik verwacht dat laatste, en dan moet ik een naam voor de app hebben. Iemand ideeen?